V spodnji povezavi Content Marketing Institute navaja odlične primere rabe vsebinskega marketinga. Prikazani so različni kreativni pristopi, ki se približajo potrošniku z vsebino dodane in uporabne vrednosti.
Entrepreneur predstavlja 10 osnovnih izhodišč pri oblikovanju in vzdrževanju blagovne znamke pri prepoznavnejših podjetjih. Osnovna merila, ki se odražajo v vseh “odtenkih”, ki jih podjetja skomunicirajo s svojimi uporabniki.
foto: Stephen Allen
Expandedramblings.com prikazuje razmerja med uporabniki družabnih omrežij, aplikacij in orodij. Facebook in Twitter še vedno ohranjata vodilni položaj. Statistiko ostalih 338, zajetih pod drobnogled, pa si lahko ogledate na spodnji povezavi.
foto: www.flickr.com/photos/mkhmarketing
500px in Flickr ponujata na ogled osupljivo število “premium” fotografije. Hdrphotographer.blogspot.com pa sicer navaja primerjavo štirih portalov, ki mogoče ne spadajo prav skupaj po vsebini, a jih pravilno utemelji.
foto: twitter.com/500px