- Default
- Title
- Date
- Random
-
UM.ETNOST
Angleži (Združenje Perrier-Jouët Arts Salon), ki se navdušujejo nad francosko tradicijo vzeli medse japonko (Hitomi Hosono) - zanimiv primer globalnega kulturnega izročila. Več o umetnici na hitomihosono.com.
foto: hitomihosono.com
-
ID.EJA
Japonski arhitekturni studio Matsunami Mitsutomo je tipografijo še malenkost povečal ... Hišna številka najbrž ne bo potrebna. Architecturenewsplus.com.
-
ID.EJA
Kdor pač zna izpiliti svoj čas za relaksacijo ... do popolnosti, najbrž že ima pripomoček Bath caddy - obvezna oprema za hedoniste.
-
TEHNO.LOGIJA
InForm je proizvod skupine raziskovalcev Tangible Media Group. Ko virtualno postaja resnično ... Povezava na Vimeo.
-
KNOW.HOW
Expandedramblings.com prikazuje razmerja med uporabniki družabnih omrežij, aplikacij in orodij. Facebook in Twitter še vedno ohranjata vodilni položaj. Statistiko ostalih 338, zajetih pod drobnogled, pa si lahko ogledate na spodnji povezavi.
foto: www.flickr.com/photos/mkhmarketing
-
TEHNO.LOGIJA
Vsak zase najbrž izbere svojega favorita in nekateri od njih najbrž, v dobri formi, pridejo bistveno kasneje. Zanimiv pa je trend, ki ga podjetja izbirajo, da pridobijo posluh uporabnika. Kak status “moraš imeti” pa morda v naslednjih letih le pride.
foto: cultofmac.com
-
ORODJA.RNA
Za vse prijatelje glasbe je audiotool.com naredil simpatično spletno aplikacijo, ki simulira “žepno” studijsko okolje za ustvarjanje elektronske glasbe. Med drugim so vmestili predvsem legendarne (in tudi danes še kako aktualne) Roland elektronske inštrumente iz začetka in sredine 80-ih; kot so TR-808, TR-909, TB-303 …
foto: audiotool.com
-
ID.EJA
Režiserja vrhunskih animiranih filmov najbrž ni potrebno posebej predstavljati. Tale posvečena poslastica je več ali manj za izbrane okuse. No, vztrajnih sladkosnedov pa tudi vsebina ne odvrne od skušnjave.
foto: Heather Baird / sprinklebakes.com
-
ID.EJA
V Rio de Janeiru so svoje turistične informacije “tlakovali” po mestnih ulicah. Na tak način jih nameravajo narediti še več. Seveda lahko uporabimo tudi še kak Lonely Planet priročnik, iščemo po Google mapsu, Foursquare-u; velja pa, da prvi korak naredi mesto in ne obiskovalec.
foto: AP Photo/Silvia Izquierdo
-
KNOW.HOW
Entrepreneur predstavlja 10 osnovnih izhodišč pri oblikovanju in vzdrževanju blagovne znamke pri prepoznavnejših podjetjih. Osnovna merila, ki se odražajo v vseh “odtenkih”, ki jih podjetja skomunicirajo s svojimi uporabniki.
foto: Stephen Allen
-
UM.ETNOST
-
ORODJA.RNA
Za vse tiste, ki imajo poleg Iphona, Ipada, še kakšno drugo tablico in ne najdejo ključev od vrat.
foto: netwalkapps.com